7 marca 2015

Pisanki

W zeszłym roku pisanki nie wyszły mi tak bardzo, że aż żal wspominać. Nie miałam ani jednek pedzla i kombinowałam co tu zrobić, żeby jakoś to wyszło. W tym roku zamierzam sobie odkuć i zrobić coś fajnego. Natomiast dwa lata temu wyszło mi bardzo fajnie.


Użyłam metody one stroke i farb akrylowych. Podłożyłam sobie kieliszek jako podstawkę. Akryl czyści się zmywaczem do paznokci, trzeba bardzo uważać na blat stołu, jeżel jest lakierowany to niestety w kontakcie ze zmywaczem zostaną ślady.

Niebieską pisankę po prostu pomalowałam w doś prosty wzorek.

Ta z kolei jest gotowana w cebuli i wydrapywana nożykiem do warzyw.

W tym roku planuję spróbować metody decoupage, muszę tylko kupić białe jajka na targu.

Tu jest fajny instruktarz na temat one stroke. Farbki akrylowe kupiłam w lidlu, cały zestaw za pare zł.




https://www.youtube.com/watch?v=cQocHJ0T1JM  - z jakiegos powodu nie moge tego wkleic jako okienka z filmem

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz