22 sierpnia 2015

COUNTRY LIFE - W OBIEKTYWIE

Natura jest moją wielką pasją, uwielbiam wszelkie prace związane z uprawami ziemi. Odnajduję coś cudownego w tym, że jedzenie na moim stole sama posadziłam i pielęgnowałam. Zbiory to zdecydowanie najfajniejsza część pracy, aczkolwiek przypominają mi, że już powoli koniec i zima niedaleko. Za każdym razem nie mogę się już doczekać kolejnego sezonu, zdecydowanie jestem letnim człowiekiem.

Cudowne dynie, z których zrobiłąm pumpkin pie, niedługo wrzucę przepis.


Mój dzisiejszy obiad :) Niestety susza daje się we znaki.
 Ślimaczek przeuroczy wszedł mi na buta
 Co roku sadzę mur słoneczników



 Mój przecudowny groszek cukrowy <3 Tęsknię!

Rojnik, roślina wyglądająca jak z kosmosu. Powyżej zaczyna kwitnąć, poniżej kwitnie, wypuszcza takie wieżyczki. 

 A to mój słonecznik mutant, miał 3,5 metra, bo wyrósł na kompoście.









34 komentarze :

  1. Te obrazki są przecudne, zazdroszczę tak wspaniałych widoczków!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne widoki!
    Zjadłabym taką truskaweczke lub malinkę prosto z krzaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogołociłam je równo na szczęście, bo wszystkie niemal uschły przez tę suszę ;/

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia :) masz przepiękny ogród!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze,że chodujesz swoje własne, jakbym miała ogródek też bym posadziła owoce,warzywa bo te w sklepie to sama chemia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na targowisku mozna dostac krajowe, one sa nawozone normalnie mineralami, nie jest to szczegolna chemia, zato raczej po prostu unikam hiszpanskich

      Usuń
  5. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :) są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ach jeszcze więcej zdjęć poproszę! są wspaniałe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co jakis czas bede wrzucac, mialam ambitne plany wrzucac zgodnie ze zmianami w porach roku, ale tak przegapilam wiosne i pierwsze zbiory XD juz prawie koniec sezonu

      Usuń
    2. ja mam bzika na punkcie przyrody i takich zdjęć:) ostatnio na działce zrobiłam sesje... śliwkom xd

      Usuń
  7. O jak miło popatrzeć na dojrzałe owoce i dużo zieleni, bo już niedługo tego zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, czym je robisz? :) Strasznie podobają mi się te kosmiczne kwiaty, jeżeli pamiętasz nazwę podeślij mi proszę, wsadzę je sobie w ogródku ;)
    U mnie ten rok wybitnie obfitował w poziomki, niestety z malin się nie nacieszyłam, susza nie pozwoliła mimo codziennego podlewania :C

    Dziękuję za odwiedziny i oczywiście zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi poziomki uschły w tym roku, muszę wymienić ;/ a one są najlepsze tak na 2-3 rok
      to jest rojnik

      Usuń
    2. a zdjecia robie telefonem albo zwyklym coolpixem, nic specjalnego

      Usuń
  9. Zawsze chcialam miec swoj ogrodek lub dzialke i hodowac rozne wspanialosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę, że jednak nie zobiorą nam działek pod jakąś budowę, a przynajmniej nie w najbliższym czasie

      Usuń
  10. Na szczęście od niedawna mogę się cieszyć ogrodem u rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia
    Uwielbiam groszek cukrowy:D Jego nigdy nie może zabraknąć co roku :)
    a słoneczniki to uzależnienie jakich mało :D
    mi pozostał jeszcze jeden na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dawaj nową sesję ogrodniczą:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na zdjęcia tak świeżych owoców, że bardziej już się nie da, chciałoby się wrócić, choć na chwilę do lata, by znów móc samemu nazrywać trochę smakołyków...
    Piękne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń